21 decembrie 2014

Visuri la cheie - emisiunea mea preferată (P)

,
     Visuri la cheie, emisiune difuzată în ultimele săptămâni pe ProTV miercuri seara, de la ora 20:30 și prezentată de actorul Dragoș Bucur, și-a încheiat primul sezon, compus din 7 emisiuni, ce au drept scop ajutorarea unor familii nevoiașe, care trec prin grave probleme economice și în construirea unor case moderne, decente și personalizate unde familiile alese să ducă un trai decent.
     Încă de când am văzut promo-ul la TV, am știut clar că aceasta va fi o emisiune aparte. Cred că un show care are la bază ajutorarea unui caz social și răsplătirea unor merite printr-o casă nouă trebuie premiat!
     Deși nu prea am timp miercurea seara să mă uit la TV, am reușit să urmăresc unele secvențe din emisiune și am fost de-a dreptul cucerit. Îmi pare rău că s-a terminat primul sezon și de-abia aștept să reînceapă emisiunea!

0 comentarii to “Visuri la cheie - emisiunea mea preferată (P)”

Trimiteți un comentariu