18 decembrie 2014

Vacanță...!

,
     Dacă pe la începutul lui septembrie scrisesem un articol intitulat Back to school..., acum iată că a venit momentul mult așteptat de toți elevii: vacanța de iarnă.
     Sunt fericit că am reușit să trec cu fruntea sus de toate testele și tezele din primul semestru, că reușesc să am o medie destul de mare la majoritatea materiilor și că nu m-am făcut de râs din cauza notelor.
    Îmi doream de mult timp un răgaz de câteva săptămâni de la învățat și, da, iată că a ajuns. Așteptarea a luat sfârșit. Nu voi pleca din oraș, ci aștept vizitele prietenilor și rudelor din alte orașe. Vreau să mă relaxez după atâta stres și muncă, așa că voi profita la maximum de aceste zile libere. Voi cum o să vă petreceți vacanța/concediul?

0 comentarii to “Vacanță...!”

Trimiteți un comentariu