4 aprilie 2015

Aplicația „Blogger”, pentru mobil (repostare)

,
     UPDATE: Aplicația Blogger mi-a făcut o surpriză foarte „plăcută” când am scris un articol de pe ea. Am făcut un tutorial despre cum să instalezi gratuit Minecraft P.E. pe mobil, scris în întregime pe tabletă. Când am terminat de căutat niște poze pe Google și am revenit în aplicație, surpriză: articolul a dispărut complet, în condițiile în care apăsasem pe butonul „Salvare”. Așa că, până acum, Blogger are un feedback negativ din partea mea, deoarece mi-a făcut multe figuri de-a lungul timpului.

     Atât pe Google Play, cât și pe App Store, se găsește o aplicație oficială de la Google pentru toți bloggerii care vor să fie constanți în a posta articole, chiar și de pe mobil. O puteți descărca de aici.
     Momentan, nu am scris decât 1 sau 2 articole de pe tabletă, deoarece sunt mult mai familiarizat cu tastele fizice de pe tastatură. Totuși, nu sunt un împotrivitor al acestei aplicații, ba chiar mi-ar plăcea să mă familiarizez cu ea.
     Cel mai mare plus pe care îl oferă este că poți să scrii articole de oriunde, oricând. Mi s-a întâmplat să am o idee de articol, dar când nu eram acasă. Așa că, datorită acestei aplicații, am putut să fac din această idee un articol, pe care l-am șlefuit un pic acasă, de pe calculator. Aplicația îți permite destul de multe opțiuni, precum inserarea link-urilor și a imaginilor.
       Voi, bloggeri care vă folosiți de aplicația Blogger, ce feedback ați oferii serviciilor oferite de Google pentru a posta de pe mobil?

9 comentarii:

  1. Ai revenit la o tema mai faina vad. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E interesantă aplicația și utilă pentru cei ce folosesc blogger. Pentru mine, cu wordpress-ul, e inutilă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu îmi place aplicația, deoarece, așa cum am menționat la începutul articolului, am pierdut niște articole din cauza ei :(

      Ștergere
  3. Am folosit-o si eu foarte putin dar nu cred ca am scris un articol de pe ea. Pur si simplu e aiurea si toate is gramada, mai simplu e din browser si de pe telefon si tableta. E stearsa demult din sistem...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfectă dreptate! Mi se pare aiurea design-ul și scrisul unui articol de pe o tastatură „nepipăibilă” :))

      Ștergere
  4. Mi se pare interesanta aceasta aplicatie sunt fan blogger demult, o repostez acest articol si la mine cu acordul tau si credentiale binenteles multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cea mai mare plăcere! Poți posta acest articol, numai să specifici că este un repost :)

      Ștergere
  5. E dificil parerea mea sa folosesti aceasta aplicatie de pe mobil. Raman in continuare fana blogger dar lucrez de pe calculator , de la birou. E cu totul altceva...mai ales cand scrii un articol.

    RăspundețiȘtergere