25 ianuarie 2015

Cauți o tabletă ideală - ce trebuie să știi?

,
     În zilele de azi, o tabletă nu mai este un moft, ci chiar o necesitate. Dar, ce criterii trebuie să ai în vedere înainte să îți cumperi o tabletă? Haideți să dezvoltăm acest subiect.
     La fel ca telefoanele, tabletele nu sunt doar simple e-readere, simple „console” sau simple portițe media. Cu acestea îți poți suna membrii familiei, poți naviga pe internet oriunde și poți ține o evidență detaliată pentru orice lucru. Totuși, fiecare gadget excelează într-un fel sau altul, iar de aceste lucruri trebuie să te legi când dorești să achiziționezi o tabletă.
     Ce trebuie să ai în vedere înainte să îți cumperi o tabletă?
     1) Brand-ul. Chiar dacă are specificații frumușele, valoarea unei tablete o constituie, în primul rând, brand-ul ei. De asemenea, da
că este o tabletă produsă de o firmă cunoscută (ex. Apple, Samsung, Lenovo, Sony etc.), aceasta va avea și specificații pe măsură. O să vă dau un exemplu concret: un Quad-Core de 1.6 GHz (cât are procesorul de la QuickTab Q1041) este la fel de puternic ca un Dual-Core de 1,5 GHz de la Samsung. Așa că trebuie să ai în vedere mai întâi marca tabletei, și după specificațiile ei.
Recomand tabletele Samsung
      2) Specificțiile. Eu recomand tabletele cu procesor Quad-Core. De ce? Pentru că pe acestea merg foarte bine toate aplicațiile, inclusiv jocurile 3D și nu au prea des lag, cum au Dual-Core-urile. Sunt bune și tabletele cu Windows, deoarece sunt niște PC-uri portabile, dar tabletele Android îți oferă mult mai multe posibilități și aplicații. De asemenea, un display de cel puțin 8” este mai mult decât necesar. Trăim în generația phablet-urilor, telefoanelor gigantice, de aproape 7”. Așa că, dacă vrei să ai cu adevărat o tabletă neconfundată cu un telefon, cumpără una cu un display cât mai mare. Dacă are și 3G sau 4G, este super! Ai grijă la memorie și la conectivitate! Trebuie să aibă cel puțin 8 GB memorie flash, Wi-Fi și Bluetooth. Bateria ar trebui să fie de minim 4000 mAh, pentru a te ține cel puțin 6-7 ore de utilizare intensă. Trebuie să fii atent și la rezoluție și luminozitate, pentru a te putea bucura pe deplin de experiențele trăite alături de ea. Și, nu în ultimul rând, prețul trebuie să fie rezolabil, până în 700 lei (preț estimat la buzunarul românilor :D)
        3) Opinia cumpărătorilor. Ca la orice produs, uită-te la feedback-ul său și la comentariile referitoare la tabletă. Pune într-o balanță imaginară plusurile cu minusurile amintite de cei care au testat tableta și gândește-te bine dacă se merită să dai banii pe ea.
     
       Eu vă recomand tabletele de la Samsung, LG și Allview, deoarece au prețuri de criză. De asemenea, tablete satisfăcătoare fac și cei de la Asus, Serioux și Vonino. Dacă sunteți indeciși cu privire la o tabletă și vreți un sfat, puteți să-l cereți în comentarii :) Succes în căutarea tabletei ideale!

9 comentarii:

  1. Dacă faceai acum o săptămână articolul ăsta mă ajutai.:))Acum mi-am luat deja. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine e important brandul apoi specificatiile. La tablete eu prefer un ecran mare, mult mai mare ca un smartphone.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa am scris și eu: brandul mai întâi. Și, am ajuns ca tabletele de 7” să fie confundate cu telefoane, fie că au, ori nu, 3G/4G :)

      Ștergere
  3. Am scris si eu acum 2 saptamani niste detalii importante: http://lospa.ro/alegere-tableta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, dar nu îl citisem când am scris acest articol. Nu aveam idee că există. Chiar coincid articolele :))

      Ștergere
    2. Se mai intampla. Doar nu te dau in judecata, stai linistit! :))

      Ștergere